Karnaval photobooth huren
Jullie willen met karnaval photobooth huren?
Met of zonder karnavalsmasker gekke bekken trekken en een feestje bouwen?
We leveren je een professionele photobooth op locatie (Antwerpen, Vlaams-Brabant, Brussel, Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen).
Onze photobooth beschikt over een Canon camera-reflex met professionele belichting om u nadien ook de mooiste originele foto’s te doorsturen.
De photobooth print alles netjes en supersnel uit op een kwaliteitsprinter.
Je kiest voor de klassieke, smalle photoboothstrookjes….deze worden in het dubbel afgedrukt.
Of je kiest voor een grotere fotokaart.
Een custom opmaak is ook mogelijk…daarom contacteer u ons best even.
Achterwand photobooth
Om je photoboothfoto’s nog wat mooier te maken kun je ook een achterwand bijhuren.
We hebben verschillende mogelijkheden.
Kies een fysieke achterwand met een grootte van 2,5 op 2,5m.
Hieronder vind je “5” modellen om uit te kiezen.
Of kies voor een “greenscreen digitale achtergrond”, hiervoor kan zo wat gelijk welke digitale foto gebruikt worden, die de “3” laatste foto’s.
Indien u een “greenscreen digitale achtergrond”, dan er eveneens een 2,5 op 2,5m scherm geplaatst, die hier voor speciaal gemaakt is.
Photobooth props gratis
En om het helemaal te gek te maken, geven we er uiteraard ook photobooth props bij.
Dit draagt bij tot het plezier van een photoboothsessie en geven je foto’s nog wat extra schwung.
Wat nog..
Een online album met de genomen foto’s.
Het toesturen van de oorspronkelijke foto’s in originele resolutie.
Meerdere extra mogelijkheden en opties zijn:
- 50€: Achterwand. (Een achtergronddoek om uit te kiezen KLIK MIJ)
- 100€: Achterwand greenscreen. (Creëert je eigen gekozen digitale background door middel van een foto…alles kan, KLIK MIJ)
- 50€: Kies voor meerdere prints per sessie. (Standaard wordt er 1x geprint per sessie, maar wat wanneer je met 6 man poseert? Met deze optie krijgt iedereen! afdrukjes)
- 50€: Tafel vol extra met superprops (Hoeden, pruiken, brillen, items volgens je thema, etc) KLIK MIJ
- 25€: Een foto van jullie zelf als organisator verwerkt in de layout.