Naam + Voornaam *
Je emailadres *
Je telefoonnummer *
Wat is je straatnaam? *
Wat is je huisnummer? *
Wat is je postcode? *
Wat is de datum van je event? *
Wat is de straatnaam van je eventlocatie? *
Wat is het huisnummer van je eventlocatie? *
Wat is de postcode van je eventlocatie? *
Welk soort event organiseer je? * Welk soort event organiseer je? * Trouwfeest Verjaardagsfeest Bedrijfsfeest Personeelsfeest Jubileum Kerstfeest Babyborrel Communiefeest Nieuwjaarsreceptie Karnaval Sinterklaasfeest Halloweenfeest Tuinfeest Andere (Laat in het tekstvak hieronder even weten over welk soort event het precies gaat)
Je event gaat door * Je event gaat door* Buiten (tent is verplicht hierbij) Binnen
Je event ‘binnen’ gaat door op * Je event ‘binnen’ gaat door op* Het gelijkvloers Een verdieping (lift is verplicht)
Hoeveel gasten verwacht je? *
Optie 50€: Installeren we een achterwand ter plekke om je foto’s veel mooier te maken? * Optie 50€: Installeren we een achterwand ter plekke om je foto’s veel mooier te maken?* Geen Planken Sterren Hartjes Behang Bloemen We gebruiken onze eigen achtergrond
Optie 50€: greenscreen achtergrond (met gekozen digitale foto’s): KLIK MIJ
Optie 50€: De ‘Barnbooth’ een houten photobooth die zowel in een modern, boho chic of rustiek interieur past. KLIK MIJ
Optie 50€: extra prints, druk ipv 1 print, meerdere af naar keuze via het touchscreen, zodoende heeft iedereen een afdruk)
Optie 25€: indien er een custom, aangepaste printlayout aangemaakt moet worden.
Optie 25€: trouwfoto van dezelfde dag verwerkt in de afdruk
Optie 25€: indien u onze website-naam die op de print in het klein vermeld staat, verwijderd wilt hebben.
Optie 100€: indien u de photobooth op een specifiek tijdstip geplaatst wilt hebben.
Optie: 600€ Je wil een huwelijksfotograaf inhuren?
Optie: 400€ Je wil ook een DJ inhuren?
Optie: Je wil een videograaf inhuren?
Extra info of jouw vragen, laat het weten ;-)...